Pages Menu
 

Categories Menu
Firmowe zabawy - eventy oraz imprezy firmowe, fotobudka w Warszawie
Dobra impreza firmowa to szansa na sukces w przedsiębiorstwie. To szansa na poprawę stosunków między pracownikami, szansa na lepsze relację na linii
Upadłość - bankructwo firmy jednoosobowej i osoby fizycznej
Czasami nasze życie układa się bardzo różnie, zaciągamy zobowiązania, których nie jesteśmy w stanie spłacić co w konsekwencji prowadzi do nagromadzenia się wielkiego
Jak inwestować - system inwestycyjny. Alternatywna spółka inwestycyjna - inwestycja w opcje
Jeżeli mamy pieniądze czasami myślimy o tym że powinniśmy je w coś zainwestować, jednak nie jest to taka prosta sprawa wybrać
Jak stworzyć efektowny katalog firmowy budujący wizerunek marki
Katalog firmowy to nie tylko zbiór ofert i zdjęć, ale kluczowe narzędzie budowania wizerunku marki i skutecznej promocji. Aby spełniał swoją funkcję marketingową,
Prestiżowa lokalizacja biura - wirtualne biuro Warszawa Centrum
Wiele osób zaczynających swój biznes ma ochotę na prestiżową lokalizację swojej firmy, jednak umówmy się mało kogo stać na lokalizację jaką jest warszawa
Biuro w centrum Warszawy. Wirtualny adres biura
Zapewne adres firmy usytuowany w centrum Warszawy dla wielu ludzi jest oznaką prestiżu. W dzisiejszych czasach jest to prostsze niże może Ci się wydawać. Wystarczy skorzystać
Franczyza - dla kogo?
GPoland https://gpoland.com.pl/ proponuje współpracę franczyzową. Franczyza jest dobrym sposobem na biznes dla wszystkich tych, którzy postanowili otworzyć swoją pierwszą firmę i nie mają w tej dziedzinie

Posted by on wrz 22, 2017 in Ekonomia |

Aglomeracja

Aglomeracja

Aglomeracja, skupienie ludności, zabudowy i potencjału gospodarczego na niewielkim obszarze kraju w wyraźny sposób wyróżniające się w przestrzennej strukturze gospodarki narodowej; wyraża ona obiektywny proces polegający na łączeniu się wielu przedsięwzięć gospodarczych na określonym terenie 1 przyciąganiu do siebie innych rodzajów działalności gospodarczej (prawo a.). Wyodrębnić można- różnego typu a., np. miejsko-przemysłowe, przemysłowe, portowe, turystyczno-wypoczynkowe i in. Przeciwieństwem a. jest deglomeracja, stanowiąca rodzaj polityki przestrzennej polegającej na rozpraszaniu danej a. Deglomeracja następuje wówczas, gdy a. napotyka różnorodne przeszkody