Pages Menu
 

Categories Menu
Jak stworzyć efektowny katalog firmowy budujący wizerunek marki
Katalog firmowy to nie tylko zbiór ofert i zdjęć, ale kluczowe narzędzie budowania wizerunku marki i skutecznej promocji. Aby spełniał swoją funkcję marketingową,
Jak zaprojektować skuteczne logo: zasady, kroki i narzędzia
Projektowanie logo dla firmy to proces, który łączy kreatywność z strategicznym myśleniem. Tworzenie skutecznego znaku rozpoznawczego wymaga zrozumienia podstawowych
PrimeXBT: Platforma handlowa oparta na bitcoinach, która może wiele zaoferować (recenzja 2021)
PrimeXBT to oparta na Bitcoinie platforma handlu depozytami zabezpieczającymi z wieloma aktywami, która, choć została zbudowana
Pomyśl o swoim własnym kantorze
Twój własny kantor w Bydgoszczy? Jeśli o tym myślisz, to warto, abyś przeczytał ten tekst. Nie twierdzimy, że jest to zły pomysł ale trzeba mieć świadomość jakie mogą nas napotkać trudności
Franczyza - dla kogo?
GPoland https://gpoland.com.pl/ proponuje współpracę franczyzową. Franczyza jest dobrym sposobem na biznes dla wszystkich tych, którzy postanowili otworzyć swoją pierwszą firmę i nie mają w tej dziedzinie
Warto inwestować w silną markę pracodawcy
Posiadanie silnej marki pracodawcy wiąże się z szeregiem korzyści. Poznaj jakie są korzyści płynące z silnej marki pracodawcy.
Pracuję w fajnej firmie
Dla pracowników świadomość,
Nowa firma a lokalizacja - wirtualne biuro w Warszawie centrum
Zakładając działalność gospodarczą czasem stajemy przed dylematem jaką wpisać mamy siedzibę naszej firmy. Jest to uzasadnione z kilku powodów, jednak z pomocą

Posted by on wrz 22, 2017 in Ekonomia |

Aglomeracja

Aglomeracja

Aglomeracja, skupienie ludności, zabudowy i potencjału gospodarczego na niewielkim obszarze kraju w wyraźny sposób wyróżniające się w przestrzennej strukturze gospodarki narodowej; wyraża ona obiektywny proces polegający na łączeniu się wielu przedsięwzięć gospodarczych na określonym terenie 1 przyciąganiu do siebie innych rodzajów działalności gospodarczej (prawo a.). Wyodrębnić można- różnego typu a., np. miejsko-przemysłowe, przemysłowe, portowe, turystyczno-wypoczynkowe i in. Przeciwieństwem a. jest deglomeracja, stanowiąca rodzaj polityki przestrzennej polegającej na rozpraszaniu danej a. Deglomeracja następuje wówczas, gdy a. napotyka różnorodne przeszkody