Pages Menu
 

Categories Menu
Firmowe zabawy - eventy oraz imprezy firmowe, fotobudka w Warszawie
Dobra impreza firmowa to szansa na sukces w przedsiębiorstwie. To szansa na poprawę stosunków między pracownikami, szansa na lepsze relację na linii
Jak zaprojektować logo: kluczowe zasady i krok po kroku
Jak zaprojektować logo dla firmy? Kluczowe kroki i zasady opisują, jak stworzyć znak graficzny, który będzie nie tylko estetyczny, ale także skutecznie odzwierciedla
Jak stworzyć efektowny katalog firmowy budujący wizerunek marki
Katalog firmowy to nie tylko zbiór ofert i zdjęć, ale kluczowe narzędzie budowania wizerunku marki i skutecznej promocji. Aby spełniał swoją funkcję marketingową,
Checklista najlepszych prezentacji
Podejście do stworzenia prezentacji to za każdym razem ogromne wyzwanie. Jednocześnie merytoryczne i praktyczne przygotowanie i zebranie materiałów, a następnie uporządkowanie ich spowoduje,
Nowa firma a lokalizacja - wirtualne biuro w Warszawie centrum
Zakładając działalność gospodarczą czasem stajemy przed dylematem jaką wpisać mamy siedzibę naszej firmy. Jest to uzasadnione z kilku powodów, jednak z pomocą
Jak inwestować - system inwestycyjny. Alternatywna spółka inwestycyjna - inwestycja w opcje
Jeżeli mamy pieniądze czasami myślimy o tym że powinniśmy je w coś zainwestować, jednak nie jest to taka prosta sprawa wybrać
Biuro w centrum Warszawy. Wirtualny adres biura
Zapewne adres firmy usytuowany w centrum Warszawy dla wielu ludzi jest oznaką prestiżu. W dzisiejszych czasach jest to prostsze niże może Ci się wydawać. Wystarczy skorzystać

Posted by on wrz 22, 2017 in Ekonomia |

Aglomeracja

Aglomeracja

Aglomeracja, skupienie ludności, zabudowy i potencjału gospodarczego na niewielkim obszarze kraju w wyraźny sposób wyróżniające się w przestrzennej strukturze gospodarki narodowej; wyraża ona obiektywny proces polegający na łączeniu się wielu przedsięwzięć gospodarczych na określonym terenie 1 przyciąganiu do siebie innych rodzajów działalności gospodarczej (prawo a.). Wyodrębnić można- różnego typu a., np. miejsko-przemysłowe, przemysłowe, portowe, turystyczno-wypoczynkowe i in. Przeciwieństwem a. jest deglomeracja, stanowiąca rodzaj polityki przestrzennej polegającej na rozpraszaniu danej a. Deglomeracja następuje wówczas, gdy a. napotyka różnorodne przeszkody