Pages Menu
 

Categories Menu
Jak stworzyć efektowny katalog firmowy budujący wizerunek marki
Katalog firmowy to nie tylko zbiór ofert i zdjęć, ale kluczowe narzędzie budowania wizerunku marki i skutecznej promocji. Aby spełniał swoją funkcję marketingową,
Dystrybutory filtrujące wodę dla firm. Co warto wiedzieć o tym rozwiązaniu?
Obecnie zdrowie i ekologia stają się priorytetem wśród wielu ludzi. Firmy szukają coraz bardziej innowacyjnych rozwiązań, które nie tylko są
Biuro w centrum Warszawy. Wirtualny adres biura
Zapewne adres firmy usytuowany w centrum Warszawy dla wielu ludzi jest oznaką prestiżu. W dzisiejszych czasach jest to prostsze niże może Ci się wydawać. Wystarczy skorzystać
Dlaczego warto wybrać drukarnię opakowań kartonowych dla Twojej firmy?
W dzisiejszym, bardzo konkurencyjnym rynku, to, jak prezentuje się produkt, ma bezpośredni wpływ na jego sukces. Opakowania pełnią kluczową rolę w
Integracja pracowników - najlepsza agencja eventowa: ranking
Każdy marzy o pracy w fajnym zespole, gdzie atmosfera jest tak miła że do pracy przychodzimy z przyjemnością, z chęcią spotykamy się z naszymi współpracownikami
Rozmowa kwalifikacyjna - kilka porad
Jak zwiększyć swoje szanse na rozmowie kwalifikacyjnej? To pytanie nieustannie krąży nam po głowie, gdy zostajemy zaproszeni przez rekrutera na rozmowę. Co zrobić, jak się ubrać, jak
Warto inwestować w silną markę pracodawcy
Posiadanie silnej marki pracodawcy wiąże się z szeregiem korzyści. Poznaj jakie są korzyści płynące z silnej marki pracodawcy.
Pracuję w fajnej firmie
Dla pracowników świadomość,

Posted by on wrz 22, 2017 in Ekonomia |

Aglomeracja

Aglomeracja

Aglomeracja, skupienie ludności, zabudowy i potencjału gospodarczego na niewielkim obszarze kraju w wyraźny sposób wyróżniające się w przestrzennej strukturze gospodarki narodowej; wyraża ona obiektywny proces polegający na łączeniu się wielu przedsięwzięć gospodarczych na określonym terenie 1 przyciąganiu do siebie innych rodzajów działalności gospodarczej (prawo a.). Wyodrębnić można- różnego typu a., np. miejsko-przemysłowe, przemysłowe, portowe, turystyczno-wypoczynkowe i in. Przeciwieństwem a. jest deglomeracja, stanowiąca rodzaj polityki przestrzennej polegającej na rozpraszaniu danej a. Deglomeracja następuje wówczas, gdy a. napotyka różnorodne przeszkody