Pages Menu
 

Categories Menu
Firmowe zabawy - eventy oraz imprezy firmowe, fotobudka w Warszawie
Dobra impreza firmowa to szansa na sukces w przedsiębiorstwie. To szansa na poprawę stosunków między pracownikami, szansa na lepsze relację na linii
Franczyza - dla kogo?
GPoland https://gpoland.com.pl/ proponuje współpracę franczyzową. Franczyza jest dobrym sposobem na biznes dla wszystkich tych, którzy postanowili otworzyć swoją pierwszą firmę i nie mają w tej dziedzinie
Jak zaprojektować skuteczne logo: zasady, kroki i narzędzia
Projektowanie logo dla firmy to proces, który łączy kreatywność z strategicznym myśleniem. Tworzenie skutecznego znaku rozpoznawczego wymaga zrozumienia podstawowych
Pomyśl o swoim własnym kantorze
Twój własny kantor w Bydgoszczy? Jeśli o tym myślisz, to warto, abyś przeczytał ten tekst. Nie twierdzimy, że jest to zły pomysł ale trzeba mieć świadomość jakie mogą nas napotkać trudności
Wirtualne biura w Warszawie, czyli sposób na lepszy biznes
Prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej w Polsce niesie ze sobą pewne niedogodności. Jedną z nich jest rejestracja firmy pod adresem domowym. Inną
Masz firmę? Sprawdź swój kod PKD
Dwa słowa o...
Prowadzenie firmy, nawet jednoosobowej czy bardzo skromnej zawsze jest trudne. Dlatego nim je otwieramy najpierw długo namyślamy się, czy aby na pewno tego chcemy, czy
Jak stworzyć efektowny katalog firmowy budujący wizerunek marki
Katalog firmowy to nie tylko zbiór ofert i zdjęć, ale kluczowe narzędzie budowania wizerunku marki i skutecznej promocji. Aby spełniał swoją funkcję marketingową,

Posted by on wrz 22, 2017 in Ekonomia |

Aglomeracja

Aglomeracja

Aglomeracja, skupienie ludności, zabudowy i potencjału gospodarczego na niewielkim obszarze kraju w wyraźny sposób wyróżniające się w przestrzennej strukturze gospodarki narodowej; wyraża ona obiektywny proces polegający na łączeniu się wielu przedsięwzięć gospodarczych na określonym terenie 1 przyciąganiu do siebie innych rodzajów działalności gospodarczej (prawo a.). Wyodrębnić można- różnego typu a., np. miejsko-przemysłowe, przemysłowe, portowe, turystyczno-wypoczynkowe i in. Przeciwieństwem a. jest deglomeracja, stanowiąca rodzaj polityki przestrzennej polegającej na rozpraszaniu danej a. Deglomeracja następuje wówczas, gdy a. napotyka różnorodne przeszkody