Pages Menu
 

Categories Menu
System business intelligence: analiza danych i zwiększanie konkurencyjności firmy
Systemy business intelligence stały się nieodłącznym elementem nowoczesnych przedsiębiorstw, oferując narzędzia i technologie pozwalające
Tanie dokształcanie
Nie każdy lubi się uczyć, a jeśli na dodatek uczymy się czegoś trudnego i skomplikowanego, tym trudniej nam to przychodzi. Są niektóre przedmioty, które są szczególnie trudne w nauce. Są to zwykle
Leasing - naprawdę warto
Leasing coraz bardziej popularny
Leasing to rozwiązanie, które ma wiele zalet. Chętnie korzystają z tej opcji firmy, które nie mają wystarczających środków na zakup specjalistycznych maszyn,
Bezpieczeństwo wynajmowanego mieszkania: Jak chronić swoją inwestycję?





Wynajem mieszkania to świetna inwestycja, która jednak niesie za sobą pewne ryzyko. Bezpieczeństwo wynajmowanego mieszkania jest kluczowe
Dystrybutory filtrujące wodę dla firm. Co warto wiedzieć o tym rozwiązaniu?
Obecnie zdrowie i ekologia stają się priorytetem wśród wielu ludzi. Firmy szukają coraz bardziej innowacyjnych rozwiązań, które nie tylko są
Jak bawią się firmy? Atrakcje na imprezy firmowe - imprezy tematyczne dla firm Zakopane;
Zapewne każdy z nas słyszał opowieści o legendarnych imprezach firmowych, na których działy się dziwne sytuacje. Jednym z miejsc
Twórz więzi i zmotywuj zespół w unikalnym otoczeniu
W dzisiejszym świecie, w którym tempo pracy jest coraz bardziej intensywne, a konkurencja stale rośnie, zespół pracowniczy jest kluczowym czynnikiem sukcesu każdej organizacji.

Posted by on wrz 25, 2017 in Ekonomia |

Fayolizm

Fayolizm

Fayolizm, teoria administracji stworzona przez francuskiego Inżyniera H. Fayola, który spośród funkcji występujących w przedsiębiorstwie przemysłowym wyodrębnił funkcję administracyjną, polegającą na przewidywaniu, organizowaniu, rozkazywaniu (w znaczeniu uruchamiania działalności zespołu pracowników, np. przez motywację, a nie dosłownie za pomocą rozkazu w rozumieniu wojskowym), koordynowaniu i kontrolowaniu. Teoria Fayola przyczyniła się do usprawnienia pracy zespołowej nie tylko w przedsiębiorstwach przemysłowych, lecz także w administracji państwowej, w administracji gospodarczej itp.