Pages Menu
 

Categories Menu
Jak stworzyć efektowny katalog firmowy budujący wizerunek marki
Katalog firmowy to nie tylko zbiór ofert i zdjęć, ale kluczowe narzędzie budowania wizerunku marki i skutecznej promocji. Aby spełniał swoją funkcję marketingową,
Co to jest faktoring? faktoring odwrócony, pełny i międzynarodowy
Wiele przedsiębiorców marzy o tym żeby mieć dużą sprzedaż i duże obroty, jednak Ci którzy takie mają często wiedzą że potrafią z tym być całkiem poważne
Jak bawią się firmy? Atrakcje na imprezy firmowe - imprezy tematyczne dla firm Zakopane;
Zapewne każdy z nas słyszał opowieści o legendarnych imprezach firmowych, na których działy się dziwne sytuacje. Jednym z miejsc
Masz firmę? Sprawdź swój kod PKD
Dwa słowa o...
Prowadzenie firmy, nawet jednoosobowej czy bardzo skromnej zawsze jest trudne. Dlatego nim je otwieramy najpierw długo namyślamy się, czy aby na pewno tego chcemy, czy
Wybór miejsca na firmowe imprezy. Impreza integracyjna dla firm w Warszawie
Warszawa to nie tylko stolica Polski ale i miejsce gdzie bardzo wiele koncernów ma swoje główne siedziby a co za tym idzie jest spore zapotrzebowanie
Świat biznesu - doradztwo biznesowe Warszawa
Biznes może być mały jak i duży. Każdy biznesmen ma swoje marzenia, każdy właściwie chce być wielkim przedsiębiorcą, zarabiać miliony dolarów, złotówek czy tam euro. Każdy
Bezpieczeństwo wynajmowanego mieszkania: Jak chronić swoją inwestycję?





Wynajem mieszkania to świetna inwestycja, która jednak niesie za sobą pewne ryzyko. Bezpieczeństwo wynajmowanego mieszkania jest kluczowe

Posted by on paź 7, 2017 in Ekonomia |

Kursy zróżnicowane

Kursy zróżnicowane

Kursy zróżnicowane, różne kursy stosowane przy transakcjach kupna- sprzedaży dewiz w zależności od ich pochodzenia lub przeznaczenia; mogą istnieć tylko w obrębie systemu reglamentacji dewizowej, przy czym kursy niższe bywają stosowane przy sprzedaży dewiz przez bank centralny na cele uznane za niezbędne lub pożyteczne dla gospodarki narodowej (np. na import potrzebnych surowców), natomiast kursy wyższe (nieraz nawet kilkakrotnie) — przy sprzedaży dewiz na cele o mniejszym znaczeniu gospodarczym. Po II wojnie światowej k.z. rozpowszechnione były i częściowo są jeszcze stosowane w krajach Ameryki Łacińskiej i w niektórych innych krajach, jednak ich zakres oraz rozpiętość ulegają w ostatnich latach stopniowemu zmniejszeniu w miarę przechodzenia poszczególnych państw — zgodnie z zaleceniami Międzynarodowego Funduszu Walutowego — do systemu jednolitych dla wszystkich transakcji kursów dewizowych.