Pages Menu
 

Categories Menu
Jak stworzyć efektowny katalog firmowy budujący wizerunek marki
Katalog firmowy to nie tylko zbiór ofert i zdjęć, ale kluczowe narzędzie budowania wizerunku marki i skutecznej promocji. Aby spełniał swoją funkcję marketingową,
Podatki: porady PIT, poprawne rozliczenie. Rozliczanie zeznań rocznych Piekary Śląskie
Co roku na koniec kwietnia wiele osób zaczyna biegać jak z pieprzem kiedy to się zorientuje że nie ma rozliczonego podatku za poprzedni
Dobra zabawa firmowa w Zakopanem - imprezy integracyjne dla firm
Każdy szef doskonale wie że o sukcesie w jego firmie decyduje to czy pracownicy ze sobą współpracują, czy siebie lubią czy wręcz przeciwnie przychodzą co
Leasing - naprawdę warto
Leasing coraz bardziej popularny
Leasing to rozwiązanie, które ma wiele zalet. Chętnie korzystają z tej opcji firmy, które nie mają wystarczających środków na zakup specjalistycznych maszyn,
Firmowe zabawy - eventy oraz imprezy firmowe, fotobudka w Warszawie
Dobra impreza firmowa to szansa na sukces w przedsiębiorstwie. To szansa na poprawę stosunków między pracownikami, szansa na lepsze relację na linii
Lotto.
Zdecydowałeś się spróbować swojego szczęścia i wybrałeś się do jednego z kiosków, aby zakupić los na loterię? Wybrałeś liczby, które są dla Ciebie ważne, a może losowo zdecydowałeś, które będą najodpowiedniejsze?
Rozmowa kwalifikacyjna - kilka porad
Jak zwiększyć swoje szanse na rozmowie kwalifikacyjnej? To pytanie nieustannie krąży nam po głowie, gdy zostajemy zaproszeni przez rekrutera na rozmowę. Co zrobić, jak się ubrać, jak

Posted by on paź 5, 2017 in Ekonomia |

Incoterms

Incoterms

Incoterms (skrót słów: International Commercial Terms — Międzynarodowe Terminy Handlowe), zbiór reguł, stanowiących wykładnię powszechnie używanych terminów lub formuł handlowych, skodyfikowanych w 1936 przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu. W 1953 zrewidowano wykładnię niektórych reguł i ogłoszono ją jako Incoterms 1953 (uzupełnioną w 1967); obejmują one następujące formuły handlowe: 1. loco (ex works, ex factory, ex mili, ex plantation — z zakładu, fabryki, młyna, plantacji); 2. franko (free on rail, free on truck — franko wagon); 3. freight or carriage paid to (fracht lub przewoźne opłacone do umówionego miejsca); 4. fas (free alongside ship — franko wzdłuż burty statku); 5. fob (free on board — franko statek); 6.cif (cost, insurance, freight — koszty, ubezpieczenie, fracht); 7. c and f (cost and freight — koszty i fracht); 8. ex ship (ze statku w umówionym porcie); 9. ex quay (z nabrzeża w umówionym porcie). I. obowiązują wówczas, gdy strony w kontrakcie wyraźnie zgadzają się na stosowanie takiej interpretacji. I. regulują tylko stosunki między sprzedającym a kupującym i nie odnoszą się do innych osób (przewoźników, banków, zakładów ubezpieczeniowych). Strony mogą w kontrakcie uchylić działanie poszczególnych klauzul I., jak również wprowadzić do wykładni uzupełnienia, zmiany i dodatki.