Pages Menu
 

Categories Menu
Biuro w centrum Warszawy. Wirtualny adres biura
Zapewne adres firmy usytuowany w centrum Warszawy dla wielu ludzi jest oznaką prestiżu. W dzisiejszych czasach jest to prostsze niże może Ci się wydawać. Wystarczy skorzystać
Jak zaprojektować skuteczne logo: zasady, kroki i narzędzia
Projektowanie logo dla firmy to proces, który łączy kreatywność z strategicznym myśleniem. Tworzenie skutecznego znaku rozpoznawczego wymaga zrozumienia podstawowych
Dlaczego warto wybrać drukarnię opakowań kartonowych dla Twojej firmy?
W dzisiejszym, bardzo konkurencyjnym rynku, to, jak prezentuje się produkt, ma bezpośredni wpływ na jego sukces. Opakowania pełnią kluczową rolę w
Warto inwestować w silną markę pracodawcy
Posiadanie silnej marki pracodawcy wiąże się z szeregiem korzyści. Poznaj jakie są korzyści płynące z silnej marki pracodawcy.
Pracuję w fajnej firmie
Dla pracowników świadomość,
Prestiżowa lokalizacja biura - wirtualne biuro Warszawa Centrum
Wiele osób zaczynających swój biznes ma ochotę na prestiżową lokalizację swojej firmy, jednak umówmy się mało kogo stać na lokalizację jaką jest warszawa
Bezpieczeństwo wynajmowanego mieszkania: Jak chronić swoją inwestycję?





Wynajem mieszkania to świetna inwestycja, która jednak niesie za sobą pewne ryzyko. Bezpieczeństwo wynajmowanego mieszkania jest kluczowe
Jak stworzyć efektowny katalog firmowy budujący wizerunek marki
Katalog firmowy to nie tylko zbiór ofert i zdjęć, ale kluczowe narzędzie budowania wizerunku marki i skutecznej promocji. Aby spełniał swoją funkcję marketingową,

Posted by on paź 7, 2017 in Ekonomia |

Racjonowanie

Racjonowanie

Racjonowanie, polega na ograniczeniu możliwości zakupu lub zużycia dóbr ekonomicznych przeznaczonych na cele produkcyjne lub konsumpcyjne. Z reguły r. obejmuje dobra reglamentowane (reglamentacja), a w odniesieniu do dóbr produkcyjnych wyraża się w zastosowaniu systemu rozdzielnictwa. Dobra konsumpcyjne na ogół racjonowane są tylko w wyjątkowych wypadkach, gdy ze względu na szczególne okoliczności, przejściowo (kląska żywiołowa, nieurodzaj) lub w dłuższym okresie (stan wojny) występuje znaczna przewaga popytu nad podażą artykułów powszechnego użytku (chleb, mąka, mięso, tłuszcze, paliwa stałe lub płynne itp.), lub gdy ze względów ogólnospołecznych pożądane jest ograniczenie zużycia danego artykułu (alkohol). R. wprowadza się zwykle przez system sprzedaży „na kartki” (talony, bony itp.).