Pages Menu
 

Categories Menu
Leasing - naprawdę warto
Leasing coraz bardziej popularny
Leasing to rozwiązanie, które ma wiele zalet. Chętnie korzystają z tej opcji firmy, które nie mają wystarczających środków na zakup specjalistycznych maszyn,
Checklista najlepszych prezentacji
Podejście do stworzenia prezentacji to za każdym razem ogromne wyzwanie. Jednocześnie merytoryczne i praktyczne przygotowanie i zebranie materiałów, a następnie uporządkowanie ich spowoduje,
Firmowe finanse - aktywa w firmie. Księgowość dla firm Mokotów
Działalność przedsiębiorstwa ma zazwyczaj jeden cel, ma przynosić zyski właścicielowi lub udziałowcom. Bez względu na to gdzie firma w cywilizowanym kraju
Wybór miejsca na firmowe imprezy. Impreza integracyjna dla firm w Warszawie
Warszawa to nie tylko stolica Polski ale i miejsce gdzie bardzo wiele koncernów ma swoje główne siedziby a co za tym idzie jest spore zapotrzebowanie
Nowa firma a lokalizacja - wirtualne biuro w Warszawie centrum
Zakładając działalność gospodarczą czasem stajemy przed dylematem jaką wpisać mamy siedzibę naszej firmy. Jest to uzasadnione z kilku powodów, jednak z pomocą
Integracja pracowników - najlepsza agencja eventowa: ranking
Każdy marzy o pracy w fajnym zespole, gdzie atmosfera jest tak miła że do pracy przychodzimy z przyjemnością, z chęcią spotykamy się z naszymi współpracownikami
Wirtualne biura w Warszawie, czyli sposób na lepszy biznes
Prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej w Polsce niesie ze sobą pewne niedogodności. Jedną z nich jest rejestracja firmy pod adresem domowym. Inną

Posted by on kwi 10, 2021 in Biznes |

Warto inwestować w silną markę pracodawcy

Warto inwestować w silną markę pracodawcy

Posiadanie silnej marki pracodawcy wiąże się z szeregiem korzyści. Poznaj jakie są korzyści płynące z silnej marki pracodawcy.

Pracuję w fajnej firmie

Dla pracowników świadomość, że pracują w dobrej firmie, sporo znaczy. Mogą się pochwalić znajomym, mają też większą motywację z pracy w danej organizacji. Oczywiście tak jest, jeśli mogą oni liczyć na satysfakcjonujące wynagrodzenie, przyjemną atmosferę w zespole, jasny system premiowy czy dodatkowe benefity. Większa motywacja pracowników to korzyść dla całej firmy, która przekłada się na większą efektywność organizacji oraz wyższe zyski.

Pracownicy szukają firmy, a nie firma pracownika

Posiadanie silnej marki sprawia, że kandydaci chętnie wysyłają tam swoje dokumenty aplikacyjne. Firmie daje to możliwość starannej selekcji pracowników, a także pozwala zaoszczędzić na kosztach związanych z rekrutacją, ponieważ stosunkowo szybko otrzymuje kandydatury. Zadowoleni pracownicy często też polecają swoich znajomych, zanim jeszcze ukaże się ogłoszenie na portalu czy stronie internetowej. Czasami nawet ogłoszenie może nie być potrzebne.

Mniejsza rotacja

Nie da się ukryć, utrzymanie i wyszkolenie pracownika wiąże się przeważnie z dużymi kosztami. Pracownika trzeba wdrożyć w obowiązki, zapoznać z procedurami, przełożonymi oraz współpracownikami. Z tego powodu firmie zależy, by wyszkolony pracownik został na dłużej. Jeśli organizacja rzeczywiście dostarcza pracownikom tego, co oczekują, nie będą tak chętnie przeskakiwać z jednej pracy do drugiej. Pozwala to zmniejszyć ilość rekrutacji.

Zaufanie klientów

Chętniej kupujemy w firmie, do której mamy zaufanie. Jeśli zadbamy o wizerunek firmy, tym samym pokazujemy naszym klientom, że coś nas łączy. Ludzie mają również tendencję, by nie kupować produktów firmy, która przykładowo, źle traktuje pracowników. Z kolei zaufanie przekłada się na większą sprzedaż, a tym samym zyski.

Jak widać, posiadanie silnej marki to nie tylko prestiż, ale również wymierne korzyści finansowe.