Pages Menu
 

Categories Menu
Jak stworzyć efektowny katalog firmowy budujący wizerunek marki
Katalog firmowy to nie tylko zbiór ofert i zdjęć, ale kluczowe narzędzie budowania wizerunku marki i skutecznej promocji. Aby spełniał swoją funkcję marketingową,
Weryfikuj informacje - to bardzo ważne
Artykuły prasowe – źródło wiedzy
Artykuły prasowe to niewątpliwie źródło wiedzy i najważniejszych informacji. Przedstawiają aktualne wydarzenia z kraju i świata. Z pewnością warto
Dlaczego warto wybrać drukarnię opakowań kartonowych dla Twojej firmy?
W dzisiejszym, bardzo konkurencyjnym rynku, to, jak prezentuje się produkt, ma bezpośredni wpływ na jego sukces. Opakowania pełnią kluczową rolę w
Co to jest faktoring? faktoring odwrócony, pełny i międzynarodowy
Wiele przedsiębiorców marzy o tym żeby mieć dużą sprzedaż i duże obroty, jednak Ci którzy takie mają często wiedzą że potrafią z tym być całkiem poważne
Firmowe finanse - aktywa w firmie. Księgowość dla firm Mokotów
Działalność przedsiębiorstwa ma zazwyczaj jeden cel, ma przynosić zyski właścicielowi lub udziałowcom. Bez względu na to gdzie firma w cywilizowanym kraju
Masz firmę? Sprawdź swój kod PKD
Dwa słowa o...
Prowadzenie firmy, nawet jednoosobowej czy bardzo skromnej zawsze jest trudne. Dlatego nim je otwieramy najpierw długo namyślamy się, czy aby na pewno tego chcemy, czy
Biuro w centrum Warszawy. Wirtualny adres biura
Zapewne adres firmy usytuowany w centrum Warszawy dla wielu ludzi jest oznaką prestiżu. W dzisiejszych czasach jest to prostsze niże może Ci się wydawać. Wystarczy skorzystać

Posted by on paź 5, 2017 in Ekonomia |

Incoterms

Incoterms

Incoterms (skrót słów: International Commercial Terms — Międzynarodowe Terminy Handlowe), zbiór reguł, stanowiących wykładnię powszechnie używanych terminów lub formuł handlowych, skodyfikowanych w 1936 przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu. W 1953 zrewidowano wykładnię niektórych reguł i ogłoszono ją jako Incoterms 1953 (uzupełnioną w 1967); obejmują one następujące formuły handlowe: 1. loco (ex works, ex factory, ex mili, ex plantation — z zakładu, fabryki, młyna, plantacji); 2. franko (free on rail, free on truck — franko wagon); 3. freight or carriage paid to (fracht lub przewoźne opłacone do umówionego miejsca); 4. fas (free alongside ship — franko wzdłuż burty statku); 5. fob (free on board — franko statek); 6.cif (cost, insurance, freight — koszty, ubezpieczenie, fracht); 7. c and f (cost and freight — koszty i fracht); 8. ex ship (ze statku w umówionym porcie); 9. ex quay (z nabrzeża w umówionym porcie). I. obowiązują wówczas, gdy strony w kontrakcie wyraźnie zgadzają się na stosowanie takiej interpretacji. I. regulują tylko stosunki między sprzedającym a kupującym i nie odnoszą się do innych osób (przewoźników, banków, zakładów ubezpieczeniowych). Strony mogą w kontrakcie uchylić działanie poszczególnych klauzul I., jak również wprowadzić do wykładni uzupełnienia, zmiany i dodatki.