Pages Menu
 

Categories Menu
Rozmowa kwalifikacyjna - kilka porad
Jak zwiększyć swoje szanse na rozmowie kwalifikacyjnej? To pytanie nieustannie krąży nam po głowie, gdy zostajemy zaproszeni przez rekrutera na rozmowę. Co zrobić, jak się ubrać, jak
Dystrybutory filtrujące wodę dla firm. Co warto wiedzieć o tym rozwiązaniu?
Obecnie zdrowie i ekologia stają się priorytetem wśród wielu ludzi. Firmy szukają coraz bardziej innowacyjnych rozwiązań, które nie tylko są
Jak bawią się firmy? Atrakcje na imprezy firmowe - imprezy tematyczne dla firm Zakopane;
Zapewne każdy z nas słyszał opowieści o legendarnych imprezach firmowych, na których działy się dziwne sytuacje. Jednym z miejsc
Podatki: porady PIT, poprawne rozliczenie. Rozliczanie zeznań rocznych Piekary Śląskie
Co roku na koniec kwietnia wiele osób zaczyna biegać jak z pieprzem kiedy to się zorientuje że nie ma rozliczonego podatku za poprzedni
Tłumacz w małej miejscowości
Coraz częściej częściej potrzebujemy usług tłumacza przysięgłego. Powody są różne. Mogą to być wyjazdy za granicę, handel (również ten internetowy) czy też tłumaczenia dokumentów związanych
Nowa firma a lokalizacja - wirtualne biuro w Warszawie centrum
Zakładając działalność gospodarczą czasem stajemy przed dylematem jaką wpisać mamy siedzibę naszej firmy. Jest to uzasadnione z kilku powodów, jednak z pomocą
Masz firmę? Sprawdź swój kod PKD
Dwa słowa o...
Prowadzenie firmy, nawet jednoosobowej czy bardzo skromnej zawsze jest trudne. Dlatego nim je otwieramy najpierw długo namyślamy się, czy aby na pewno tego chcemy, czy

Posted by on lis 6, 2021 in Biznes |

Franczyza – dla kogo?

Franczyza – dla kogo?

GPoland https://gpoland.com.pl/ proponuje współpracę franczyzową. Franczyza jest dobrym sposobem na biznes dla wszystkich tych, którzy postanowili otworzyć swoją pierwszą firmę i nie mają w tej dziedzinie większego doświadczenia. Franczyza z dobrym partnerem, jak na przykład GPoland https://gpoland.com.pl/, jest gotowym bieznesplanem, którego realizacja wspierana jest przez wiedzę, doświadczenie i gotowe schematy przygotowane przez partnera.

Sukces franczyzobiorcy jest więc łatwiejszy do osiągnięcia, niż w sytuacji, gdy młody przedsiębiorca musi zaczynać od zera. Budowa świadomości marki jest bowiem ogromnym, żmudnym i wycieńczającym procesem, pełnym wzlotów i upadków – zanim klienci przekonają się do marki, wydać trzeba sporo pieniędzy na reklamy. W przypadku franczyzy świadomość marki od początku towarzyszy nowo powstającemu biznesowi, co sprawia, że przedsiębiorca na starcie ma już wiernych klientów.

Zanim jednak podejmie się decyzję o przystąpieniu do programu franczyzy, warto odpowiedzieć sobie na kilka pytań. Przede wszystkim dobrze jest dokonać analizy korzyści i wad takiego modelu biznesowego, zweryfikować swoje kompetencje (czy są odpowiednie dla wymagań franczyzodawcy), a także zdać sobie sprawę z tego, że we współpracy franczyzowej w dużej mierze trzeba dostosować się do zasad ustalonych przez franczyzodawcę.

Franczyza jest idealnym sposobem na biznes dla osób, które nie posiadają odpowiedniego doświadczenia, potrzebują rad i wskazówek do tego, jak prowadzić biznes i oczekują potwierdzenia, że idą w dobrą stronę ze swoimi działaniami. Nie oznacza to, że franczyzodawca będzie kontrolować ściśle i bieżąco sprawdzał, co robi partner, ale należy trzymać się ustalonych odgórnie i przyjętych przez franczyzodawcę zasad, które przyczyniają się do osiągnięcia sukcesu marki.

Franczyza sprawdzi się jednak nie tylko w przypadku niedoświadczonych przedsiębiorców. To świetny sposób na biznes również dla tych, którzy chcą zminimalizować ryzyko biznesowe lub wejść w sektor, gdzie bariera jest na tyle duża, iż ciężko sprostać jej w pojedynkę – potrzebny jest partner.