Pages Menu
 

Categories Menu
Jak zaprojektować logo: kluczowe zasady i krok po kroku
Jak zaprojektować logo dla firmy? Kluczowe kroki i zasady opisują, jak stworzyć znak graficzny, który będzie nie tylko estetyczny, ale także skutecznie odzwierciedla
Kim jest tłumacz przysięgły?
Tłumaczenia przysięgłe były coraz bardziej poszukiwane w ostatnich latach ze względu na globalizację, migrację, turystykę i internacjonalizację rynków. Dokumenty i treści muszą być dostosowane
Upadłość - bankructwo firmy jednoosobowej i osoby fizycznej
Czasami nasze życie układa się bardzo różnie, zaciągamy zobowiązania, których nie jesteśmy w stanie spłacić co w konsekwencji prowadzi do nagromadzenia się wielkiego
Rozmowa kwalifikacyjna - kilka porad
Jak zwiększyć swoje szanse na rozmowie kwalifikacyjnej? To pytanie nieustannie krąży nam po głowie, gdy zostajemy zaproszeni przez rekrutera na rozmowę. Co zrobić, jak się ubrać, jak
Nowa firma a lokalizacja - wirtualne biuro w Warszawie centrum
Zakładając działalność gospodarczą czasem stajemy przed dylematem jaką wpisać mamy siedzibę naszej firmy. Jest to uzasadnione z kilku powodów, jednak z pomocą
Wirtualne biura w Warszawie, czyli sposób na lepszy biznes
Prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej w Polsce niesie ze sobą pewne niedogodności. Jedną z nich jest rejestracja firmy pod adresem domowym. Inną
Biuro w centrum Warszawy. Wirtualny adres biura
Zapewne adres firmy usytuowany w centrum Warszawy dla wielu ludzi jest oznaką prestiżu. W dzisiejszych czasach jest to prostsze niże może Ci się wydawać. Wystarczy skorzystać

Posted by on lis 6, 2021 in Biznes |

Franczyza – dla kogo?

Franczyza – dla kogo?

GPoland https://gpoland.com.pl/ proponuje współpracę franczyzową. Franczyza jest dobrym sposobem na biznes dla wszystkich tych, którzy postanowili otworzyć swoją pierwszą firmę i nie mają w tej dziedzinie większego doświadczenia. Franczyza z dobrym partnerem, jak na przykład GPoland https://gpoland.com.pl/, jest gotowym bieznesplanem, którego realizacja wspierana jest przez wiedzę, doświadczenie i gotowe schematy przygotowane przez partnera.

Sukces franczyzobiorcy jest więc łatwiejszy do osiągnięcia, niż w sytuacji, gdy młody przedsiębiorca musi zaczynać od zera. Budowa świadomości marki jest bowiem ogromnym, żmudnym i wycieńczającym procesem, pełnym wzlotów i upadków – zanim klienci przekonają się do marki, wydać trzeba sporo pieniędzy na reklamy. W przypadku franczyzy świadomość marki od początku towarzyszy nowo powstającemu biznesowi, co sprawia, że przedsiębiorca na starcie ma już wiernych klientów.

Zanim jednak podejmie się decyzję o przystąpieniu do programu franczyzy, warto odpowiedzieć sobie na kilka pytań. Przede wszystkim dobrze jest dokonać analizy korzyści i wad takiego modelu biznesowego, zweryfikować swoje kompetencje (czy są odpowiednie dla wymagań franczyzodawcy), a także zdać sobie sprawę z tego, że we współpracy franczyzowej w dużej mierze trzeba dostosować się do zasad ustalonych przez franczyzodawcę.

Franczyza jest idealnym sposobem na biznes dla osób, które nie posiadają odpowiedniego doświadczenia, potrzebują rad i wskazówek do tego, jak prowadzić biznes i oczekują potwierdzenia, że idą w dobrą stronę ze swoimi działaniami. Nie oznacza to, że franczyzodawca będzie kontrolować ściśle i bieżąco sprawdzał, co robi partner, ale należy trzymać się ustalonych odgórnie i przyjętych przez franczyzodawcę zasad, które przyczyniają się do osiągnięcia sukcesu marki.

Franczyza sprawdzi się jednak nie tylko w przypadku niedoświadczonych przedsiębiorców. To świetny sposób na biznes również dla tych, którzy chcą zminimalizować ryzyko biznesowe lub wejść w sektor, gdzie bariera jest na tyle duża, iż ciężko sprostać jej w pojedynkę – potrzebny jest partner.