Pages Menu
 

Categories Menu
Kim jest tłumacz przysięgły?
Tłumaczenia przysięgłe były coraz bardziej poszukiwane w ostatnich latach ze względu na globalizację, migrację, turystykę i internacjonalizację rynków. Dokumenty i treści muszą być dostosowane
Weryfikuj informacje - to bardzo ważne
Artykuły prasowe – źródło wiedzy
Artykuły prasowe to niewątpliwie źródło wiedzy i najważniejszych informacji. Przedstawiają aktualne wydarzenia z kraju i świata. Z pewnością warto
System business intelligence: analiza danych i zwiększanie konkurencyjności firmy
Systemy business intelligence stały się nieodłącznym elementem nowoczesnych przedsiębiorstw, oferując narzędzia i technologie pozwalające
Masz firmę? Sprawdź swój kod PKD
Dwa słowa o...
Prowadzenie firmy, nawet jednoosobowej czy bardzo skromnej zawsze jest trudne. Dlatego nim je otwieramy najpierw długo namyślamy się, czy aby na pewno tego chcemy, czy
Nowa firma a lokalizacja - wirtualne biuro w Warszawie centrum
Zakładając działalność gospodarczą czasem stajemy przed dylematem jaką wpisać mamy siedzibę naszej firmy. Jest to uzasadnione z kilku powodów, jednak z pomocą
Jak zaprojektować logo: kluczowe zasady i krok po kroku
Jak zaprojektować logo dla firmy? Kluczowe kroki i zasady opisują, jak stworzyć znak graficzny, który będzie nie tylko estetyczny, ale także skutecznie odzwierciedla
Jak inwestować - system inwestycyjny. Alternatywna spółka inwestycyjna - inwestycja w opcje
Jeżeli mamy pieniądze czasami myślimy o tym że powinniśmy je w coś zainwestować, jednak nie jest to taka prosta sprawa wybrać

Posted by on kwi 10, 2021 in Biznes |

Warto inwestować w silną markę pracodawcy

Warto inwestować w silną markę pracodawcy

Posiadanie silnej marki pracodawcy wiąże się z szeregiem korzyści. Poznaj jakie są korzyści płynące z silnej marki pracodawcy.

Pracuję w fajnej firmie

Dla pracowników świadomość, że pracują w dobrej firmie, sporo znaczy. Mogą się pochwalić znajomym, mają też większą motywację z pracy w danej organizacji. Oczywiście tak jest, jeśli mogą oni liczyć na satysfakcjonujące wynagrodzenie, przyjemną atmosferę w zespole, jasny system premiowy czy dodatkowe benefity. Większa motywacja pracowników to korzyść dla całej firmy, która przekłada się na większą efektywność organizacji oraz wyższe zyski.

Pracownicy szukają firmy, a nie firma pracownika

Posiadanie silnej marki sprawia, że kandydaci chętnie wysyłają tam swoje dokumenty aplikacyjne. Firmie daje to możliwość starannej selekcji pracowników, a także pozwala zaoszczędzić na kosztach związanych z rekrutacją, ponieważ stosunkowo szybko otrzymuje kandydatury. Zadowoleni pracownicy często też polecają swoich znajomych, zanim jeszcze ukaże się ogłoszenie na portalu czy stronie internetowej. Czasami nawet ogłoszenie może nie być potrzebne.

Mniejsza rotacja

Nie da się ukryć, utrzymanie i wyszkolenie pracownika wiąże się przeważnie z dużymi kosztami. Pracownika trzeba wdrożyć w obowiązki, zapoznać z procedurami, przełożonymi oraz współpracownikami. Z tego powodu firmie zależy, by wyszkolony pracownik został na dłużej. Jeśli organizacja rzeczywiście dostarcza pracownikom tego, co oczekują, nie będą tak chętnie przeskakiwać z jednej pracy do drugiej. Pozwala to zmniejszyć ilość rekrutacji.

Zaufanie klientów

Chętniej kupujemy w firmie, do której mamy zaufanie. Jeśli zadbamy o wizerunek firmy, tym samym pokazujemy naszym klientom, że coś nas łączy. Ludzie mają również tendencję, by nie kupować produktów firmy, która przykładowo, źle traktuje pracowników. Z kolei zaufanie przekłada się na większą sprzedaż, a tym samym zyski.

Jak widać, posiadanie silnej marki to nie tylko prestiż, ale również wymierne korzyści finansowe.