Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Rozmowa kwalifikacyjna - kilka porad
Jak zwiększyć swoje szanse na rozmowie kwalifikacyjnej? To pytanie nieustannie krąży nam po głowie, gdy zostajemy zaproszeni przez rekrutera na rozmowę. Co zrobić, jak się ubrać, jak
Świat biznesu - doradztwo biznesowe Warszawa
Biznes może być mały jak i duży. Każdy biznesmen ma swoje marzenia, każdy właściwie chce być wielkim przedsiębiorcą, zarabiać miliony dolarów, złotówek czy tam euro. Każdy
Tłumacz w małej miejscowości
Coraz częściej częściej potrzebujemy usług tłumacza przysięgłego. Powody są różne. Mogą to być wyjazdy za granicę, handel (również ten internetowy) czy też tłumaczenia dokumentów związanych
Gdzie szukać ofert pracy wakacyjnej?
Praca wakacyjna jest doskonałym źródłem zarobku dla wszystkich studentów w szczególności, jeśli nie podejmują oni żadnej pracy w ciągu trwania semestru akademickiego. Zarówno w dużych
Nowa firma a lokalizacja - wirtualne biuro w Warszawie centrum
Zakładając działalność gospodarczą czasem stajemy przed dylematem jaką wpisać mamy siedzibę naszej firmy. Jest to uzasadnione z kilku powodów, jednak z pomocą
Weryfikuj informacje - to bardzo ważne
Artykuły prasowe – źródło wiedzy
Artykuły prasowe to niewątpliwie źródło wiedzy i najważniejszych informacji. Przedstawiają aktualne wydarzenia z kraju i świata. Z pewnością warto
Najprostsze rozwiązania
Jak oszczędzić sobie czas i skrócić poszukiwania w internecie? Być może masz swój ulubiony serwis do szukania ogłoszeń i umiesz posługiwać się jego narzędziami. Wiesz już, gdzie należy wybrać kategorię,

Posted by on kw. 10, 2021 in Biznes |

Warto inwestować w silną markę pracodawcy

Warto inwestować w silną markę pracodawcy

Posiadanie silnej marki pracodawcy wiąże się z szeregiem korzyści. Poznaj jakie są korzyści płynące z silnej marki pracodawcy.

Pracuję w fajnej firmie

Dla pracowników świadomość, że pracują w dobrej firmie, sporo znaczy. Mogą się pochwalić znajomym, mają też większą motywację z pracy w danej organizacji. Oczywiście tak jest, jeśli mogą oni liczyć na satysfakcjonujące wynagrodzenie, przyjemną atmosferę w zespole, jasny system premiowy czy dodatkowe benefity. Większa motywacja pracowników to korzyść dla całej firmy, która przekłada się na większą efektywność organizacji oraz wyższe zyski.

Pracownicy szukają firmy, a nie firma pracownika

Posiadanie silnej marki sprawia, że kandydaci chętnie wysyłają tam swoje dokumenty aplikacyjne. Firmie daje to możliwość starannej selekcji pracowników, a także pozwala zaoszczędzić na kosztach związanych z rekrutacją, ponieważ stosunkowo szybko otrzymuje kandydatury. Zadowoleni pracownicy często też polecają swoich znajomych, zanim jeszcze ukaże się ogłoszenie na portalu czy stronie internetowej. Czasami nawet ogłoszenie może nie być potrzebne.

Mniejsza rotacja

Nie da się ukryć, utrzymanie i wyszkolenie pracownika wiąże się przeważnie z dużymi kosztami. Pracownika trzeba wdrożyć w obowiązki, zapoznać z procedurami, przełożonymi oraz współpracownikami. Z tego powodu firmie zależy, by wyszkolony pracownik został na dłużej. Jeśli organizacja rzeczywiście dostarcza pracownikom tego, co oczekują, nie będą tak chętnie przeskakiwać z jednej pracy do drugiej. Pozwala to zmniejszyć ilość rekrutacji.

Zaufanie klientów

Chętniej kupujemy w firmie, do której mamy zaufanie. Jeśli zadbamy o wizerunek firmy, tym samym pokazujemy naszym klientom, że coś nas łączy. Ludzie mają również tendencję, by nie kupować produktów firmy, która przykładowo, źle traktuje pracowników. Z kolei zaufanie przekłada się na większą sprzedaż, a tym samym zyski.

Jak widać, posiadanie silnej marki to nie tylko prestiż, ale również wymierne korzyści finansowe.